Wednesday diary


Kl. 10:21 |
Hej bloggisar! Hur mår ni ? Idag hade jag kunnat fått haft Johan hemma pga strejk men deras fack fick som de krävde så då blev det jobb. Det är ju jättebra att facket är starkt (jämförtsvis med vårdfacket) och inte ger sig, men jag hade gärna fått spendera dagen med honom idag. Istället får jag se framemot helgen då han har hela fyra dagar ledigt :-) Hitills har jag plockat undan lite och kört igång en tvätt. Dricker lite kaffe och bloggar. Om en stund tänkte jag se några avsnitt av bigbrother som jag inte följer men det kan ju vara lite underhållande och se festerna efter livesändningen ;-) Klockan 14.00 har jag tid hos barnmorskan, förhoppningsvis det sista. Right ?  

Här ser ni mina svullna fingrar, men ändå känns det lite bättre nu...





Kommentarer
Anna- Mamma och Socionom

Det ska vi hoppas på att det blir det sista! :)Kram!

Svar: Tack :-D
Sarasdiary

jessica

Heja heja..

Svar: :-) :-)
Sarasdiary

Alexandra gravid v 40

Håller tummarna att det är sista besöket! :-) kram!

Svar: Tack :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?