Monday diary&lite klagande


Kl. 10:34 |
Hej bloggisar! Här hemma är det sjukstuga, halsont, täppt i näsan, hosta och ont i kroppen. Dagens plan var att träffa Malin & Jolie och att behöva ställa in gör mig så ledsen, men givetvis nödvändigt så inte dessa baciller sätter sig på dom! Att komma ut från lägenheten och träffa människor jag tycker om ger mig så otroligt mycket energi  nu, så jag känner mig lite bitter. Så idag vet jag inte vad som händer förutom att dricka flera koppar te, suga på strepsils och spruta nässpray i den täppta näsan och vara med min justnubästavän the couch!

Ett rött te från NK som smakar ljuvligt...





Kommentarer
Isabelle

Hoppas du kryar på dig snabbt! :)

Svar: Tack fina du! Hoppas allt är bra me dig och att det går bra i huvudstaden :-) Kramis
Sarasdiary

Carro

Å så trodde jag såklart att d va bebis på g bara för att du inte bloggade tidigare idag. Tantvarning på mej! Krya på nu :) Kram!

Svar: Nej ingen bebis :-) Bara sovmorgon :-)

Kramis
Sarasdiary

Sandra

Krya på dej :) kram

Svar: Tack :-) idag känns det lite bättre!
Sarasdiary

camilla

Älska NK te! Champagne teet är en favorit! Ha en bästa måndag fina!

Kramar

Svar: Ja det är ju jättegott! :-)
Sarasdiary

Malin ☆

Vi längtar efter dig men se till att bli frisk nu först och främst gumman <3

Svar: Go Malin! <3

Kramis
Sarasdiary




Kom ihåg mig?