Monday diary


Kl. 10:43 |

Vissa saker går inte att få ogjort. Det är bara att acceptera, sluta älta och blicka framåt.

Hej bloggisar!

Påskveckan är här vilket betyder att J bara jobbar kortvecka, lyx för mig! ;-) Veckan har börjat med sol här i sundsvall och efter lunch tänkte jag bege mig ut en sväng och njuta lite. Jag har i några dagar inte känt mig riktigt kry, ont i halsen och nästäppa och i morse kändes det inte direkt bättre. Men nu efter en kopp kaffe och frukost så börjar det bli lite bättre. Konstigt. Hoppas det är snabbt övergående, jag vill inte bli sjuk!

 Nej, nu ska jag börja tvätta sängkläder till pluttens säng och gå igenom påsen med massa barnkläder sen J var liten som jag fick med mig hem igår från Bergsåker :-)





Kommentarer
Cissi

Hoppas du klarar dig undan bli sjuk... Aldrig kul, men verkligen extra tråkigt som gravid.. ;)

Svar: Jaaa! Hoppas det bara är något tillfälligt :-)
Sarasdiary

Romanique

Sv: Det kan nog säkert stämma! Har aldrig funderat över det med hjärthöjd men det ligger något i det när du säger det. Man får fixa håret lite i taget med andra ord ;)

Trevlig påskvecka till dig med!

Malin ☆

Vi ses gärna i veckan gumman! Hur ser din onsdag ut? Vi har planer för morgondagen och sedan åker vi upp till Umeå på torsdag men onsdagen är fri :) Vi kan ju avvakta och se hur du känner dig och om du orkar men preliminärboka? Om du inte har något annat bokat såklart, hihi :)

Jag är också på tok för lat för att påskpynta! Orkar inte gå ner i förrådet, släpa upp allt för att sedan plocka ned det igen efter helgen, haha :)

Kram!




Kom ihåg mig?