Dagens Sara


Kl. 12:20 |

Tunika - VILA, Svart linne - VILA, Mama strumpbyxor - Lindex





Kommentarer
Oslo på svenska

Glad påsk! Hoppas du får en fin dag!

Svar: Tack detsamma :-)
Sarasdiary

carolina

Hej Sara! Hoppas att du mår bra. Vill önska dig/er en fin påsk. Kram

Svar: Tack och detsamma till dig! ♥
Sarasdiary

ellenojag

Så fin du är, underbar outfit till fina magen!

Svar: Tack fina du!! :-)
Sarasdiary

Så fint klädd! :)

Svar: Tack ♥
Sarasdiary

Carro

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
NU är det hög tid att jag lämnar ett avtryck här.. Har läst din blogg från å till lääänge, tror att jag första gången hittade hit via Madde Arvèn, kan d stämma?.. Sen blev det ett uppehåll, å så hittade jag tillbaka för nån månad sen. Förra veckan mötte jag dej på Birstacity, å höll på att heja tillåmed, så då känner jag att det är dax att göra sej hörd på nåt vis, så man inte framstår som fullkomligt galen! Haha!
Spännande med bebis i magen, nu är d ju JÄTTENÄRA! Ha d bra, å va rädd om dej :) / Carro

Emelie

Lika fin som alltid! Gomagen! :-)




Kom ihåg mig?