wednesday diary


Kl. 18:38 |
Hej bloggisar! Nu har jag kommit hem från jobbet efter ett dagpass som gick riktigt bra. Som vanligt blev det en promenad hem och det är ju så skönt att få gå hem. Allra helst idag då solen sken och var riktigt varm. För mig att gå hem från jobbet övet håkanstået tar mellan 30 - 40 minuter, beroende på hur fort jag går. Jag blir inte svettig, men lite flåsig. Perfekt! Nu kommer snart Johan hem och då ska vi äta middag. Sen vet jag inte riktigt vad som händer :-)




Kommentarer
Malin & Prinsessan

Vad mysigt med Stockholmshelg! Vi var där exakt den tiden förra året, bodde på hotell och shoppade järnet. Såå mysigt!!



Vi har inte planerat så mycket för helgen. Funderar på att åka ut till Näset på lördag en sväng (en kompis som tävlar hästhoppning där) men det är mer en reservplan, hihi :)



Kramis!

Emelie

Vi måste ha gått ungefär samtidigt! Var på MIG-utbildning på KTC i em. Typiskt med utbildning på en ledig dag! Men jag har haft gott om de lediga dagarna nu så jag ska inte klaga! :P Men snart bosätter jag mig på sjukhuset i sex nätter! Hur ser kvällen ut för dig? Vi kanske kan ses imorgon? :) Vicky skulle iväg den här veckan så vi får styra ihop en tjejdejt nästa vecka istället! Var på tok för länge sedan vi sågs alla tre! :) Men promenad eller en sväng på stan imorgon? KRAM

Godmorgon söta.

Skönt när det är skönt väder så man kan ta en promenad hem och känna att man har tärnat...Hoppas att du fick en mysig kväll med din kära sen..kram kram




Kom ihåg mig?