Årets blossa glögg - Kaffe


Kl. 10:15 |


Nu kan ni förhandsbeställa årets Blossaglögg som har smaken Kaffe, oväntat enligt mig! Du kan enkelt boka en eller två flaskor HÄR!

Hej bloggisar! Idag var jag uppe med tuppen och kände mig riktigt utvilad. Jag har hunnit med att läsa era bloggar & dagens tidning i soffan men frukosten tänkte jag försöka äta tillsammans med J som fortfarande ligger i sängen och sover. Dagens planer är att storstäda vårat hem. Det är verkligen på tiden. Som belöning ska jag laga till en god middag ikväll.

Vad gör ni idag ?




Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Låter lite konstigt med kaffesmak på glögg....vi får väl se vad man tycker när den avnjuts.

Sofia

Ska helt klart bli intressant att testa men jag är ju inget fan av kaffe så förväntningarna är inte höga.




Kom ihåg mig?