Två blir tre ♥


Kl. 18:19 |



Hej bloggisar!

Äntligen känns det som om jag kan avslöja för er att två ska bli tre här hemma, om allt går som det ska! :-)  Vi har haft turen att få se vårat lilla mirakel hela två gånger redan & eftersom det ser ut som det ska känns det lite tryggare att berätta för er nu.

 Första gången vi fick se miraklet var i vecka 7+4 (v.8) & senast i vecka 11+4 (v.12). Helt magiskt att få se den lille röra sig hej vilt där inne & ett friskt hjärta som slog. På en av bilderna som vi fick med oss hem tittade den lille rakt in i "kameran" och den bilden måste jag vara ärlig att säga ser riktigt läskig ut ;-) Nu väntar vi på rutin ultraljudet som är planerat till den 1 december.

Mina gravidveckor har varit exemplariska än så längen och jag tänker absolut inte klaga! Illamåendet slutade strax efter vecka 8 och det enda jag kan känna av nu är trötthet. Istället för att gå upp i vikt har jag istället gått ner i vikt, men det lär jag väl få ta igen lite senare ;-)

  Cravings har jag fått på citrusfrukter och jag har faktiskt varit nära på att ta en tugga från ett Yankee candle ljus med doften citrus ;-) När jag mådde som mest illa kunde jag inte äta hemlagad mat utan hamburgare från marcopolo var det enda som gick ner ;-) Johan blev ganska less på att vi fick rensa ur hela vårat kylskåp och kasta massvis med mat ;-)

Ja, det var väl det! Nu hoppas vi att detta går vägen och att vi får träffa den lille i slutet på april. Väntan dit känns som en evighet men av erfarenhet av att ha läst mina favoritbloggar som varit gravida  så går tiden fort!

Vi båda är överlyckliga och den lille är så VÄLKOMMEN till oss 





Kommentarer
Annamaria

Grattis Sara <3!! å vad jag är glad för din skull - varma lyckönskningar Annamaria

elin ♥ Gravid ♥

Åh så glad jag blir för eran skull! GRATTIS!!!

Tiden kommer att gå jättefort^^



grattis åter igen!♥

elin ♥ Gravid ♥

Åh så glad jag blir för eran skull! GRATTIS!!!

Tiden kommer att gå jättefort^^



grattis åter igen!♥

Linda

Haha jag har vetat det innerst inne länge nu! ;) Kände på mig det! Många kramar till er och stort grattis till miraklet!

Ann-Sofi E

Åh vad roligt för er, varma lyckönskningar från mig till er. STOOOOOOR KRAM <3

Milla

åhh va mysigt!! stort grattis och all lycka till er, de är en fantastisk känsla att bli mamma <3

Jenny H

Grattis gumman =)

Martina

Jag var såååå rätt ute alltså!! Jag sa detta till Johan på Oscar för 2 veckor sedan (typ). Att jag fått den känslan av din blogg. KUL! Stort grattis till er!!!!

Anonym

Grattis till graviditeten... njut varje dag :)

Bella!

Stort GRATTIS till er Sara! Så himla kul för er!!:) Kram!!:)

Johan SVARAR

Sluta va så nyfiken Martina ;) // Johan

Sanna

Haha, I knew it. Har misstänkt ett tag (ser att jag inte är ensam om det) men när jag såg bilderna från Stockholmsresan blev jag ganska säker("Tar något gott i baren" och man ser en Pepsi-flaska, hallå liksom:)). Grattis i alla fall och hoppas du får må bra hela vägen och att allt går som det ska.

Anna

Grattis! Vad kul, minns den där känslan själv och

jag lovar dig tiden kommer gå fort, själv sitter jag här

med en snart 7 veckor gammal liten tös:) Kram!

Ann

Va roligt Sara, stort grattis!

Ååh jag visste det!! Han fattat det sen första gången du började skriva lite luriga saker, hihi. Stort grattis! Vad underbart. Och i april också, helt överlägset. Att få barn på våren är helt klart bäst, båda mina guldklimpar är född i april :)

Vad skönt att du mår så pass bra. Passa på att njuta. Kram!

Linnea

Grattis! Vad roligt för er, njut av tiden allt vad du bara kan!!!

Elin Nylander

Men GRATTIS Sara! Vad roligt!!!

Emelie

Åh. Som så många andra precis som anat. Så himla roligt för er. Jättegrattis till er båda! Stor kram.

Sara SVARAR:

Tack så mycket fina ni! <3

Sara G

Ingen är gladare än vi! Längtar tills ni kommer hit =)

Ida

Ett jättegrattis gumman! Du har en underbar tid att se fram emot. Föräldralivet är verkligen underbart. :)

Sara E

Hihi! Grattis igen;)



Så himla kuligt:)! Undrar just vilken stol det är på jobbet som ynglar av sig;) Gunnel var iaf väldigt rädd att sätta sig på den! Jag är också sjukt svag för apelsiner och Satsumas nu, MUMS! Ett ljus är iaf bättre att tugga på än murbruk som vissa blir sugna på:) Stort lycka till och njut av tillvaron:) Kram Kram<3

Sandra - mamma till Levis

Grattis till miraklet i magen! Vad mysigt!! :)

KIKKI

men gud roligt!!!! :D GRATTIS!!

Ida

Grattis till dig/er, vad roligt! :)

Emelie

Vad roligt att du släppt er lilla hemlighet!! ;-) Hihih!




Kom ihåg mig?