Tusen tack!


Kl. 13:46 |


Igår kväll...

Jag vill börja med att säga TACK TACK TACK för era fina ord! Nästan så man blir lite rörd ;-) Det har varit riktigt svårt att inte berätta något eftersom det är en så stor grej som händer i ens liv. Därav den lilla bloggtorkar som har varit här inne. Nu känns det som om jag kan pusta ut! Jag är riktigt dålig på att vara tyst om saker och det har ni ju som sagt märkt av här inne ;-)

Idag är jag ledig och planerna för dagen är mestadels tråkiga saker. B.la ska jag storstäda toaletten, dammsuga & sen ta en promenad för att posta ett paket och handla till dagens middag. Ikväll blir det som vanligt Robinson klockan 20.00 och det missas ju inte. I morgon är jag också ledig och då är planen att ta sig mot Fagervik för en fredagsfika hos en föräldraledig arbetskamrat och det ser jag verkligen framemot! Frågan är bara hur jag ska hitta dit ? ;-)

Vad gör ni idag ?




Kommentarer
Nikita

Men grattis :D Vad roligt att du är gravid!!

Victoria

Gratulerar! Så roligt, jag hade mina misstankar, så roligt att dom besannades!! KRAM

Linnea

Vilket vackert porslin!




Kom ihåg mig?