Monday diary


Kl. 11:54 |
Hej bloggisar och välkommen v.41 Inatt har jag sovit oroligt och drömt om händelser på jobbet. Tänk att det ska kunna förstöra hen hel natt ? Jag förstår inte själv hur jag kan tillåta det. Men men. Nu är det morgon och jag har duschat och ätit frukost. Ska strax hoppa in i bilen och hämta J då vi har ett möte kl 10.30. Sen blir det nog en lunchdejt för oss och sen åker jag ner till hudik en sväng för att hälsa på. Vad gör ni idag ?




Bjuder på en gammal dagens som jag inte hunnit visa er. Det är från i fredags! Blus - Veromoda, Linne- VILA,  strumpbyxor - H&M, Skor - Rieker




Kommentarer
Malin & Prinsessan

Detsamma vännen!

Kramis från hon som är sämst i världen på att svara, hihi :)

Victoria

Hej hej! Idag laddar jag för nattjobb x2. Sedan ledighet igen. Vad gör du på onsdag dag? Kanske du o Emelie kan komma förbi på fika då?

Kram

Linda

snygging! ;)

Amanda

TÄVLING!



Tävla om veckans blogg! Kommentera valfritt inlägg att du är med.



(Ibland lottar jag fler än en vinnare!)



Lycka till!




Kom ihåg mig?