Ljung


Kl. 13:44 |





Äntligen kan jag titta ut mot ballisen och njuta. Inte längre dåligt samvete över de vissna...

Hej bloggisar!

Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme ? :-) Vi har haft en riktigt mysmorgon här hemma. Vi åt frukost i soffan med tända ljus och ett avsnitt av The walking dead, min nya favoritserie! Vi är inne på säsong 2 och nästa avsnitt blir nr 2. Vi har även hunnit städa lägenheten och kört en maskintvätt. Det känns verkligen som att denna dag har en extra timme. Klockan är bara 12.45 och vi har redan hunnit med en massa. Härligt.

Snart är det dags för lunch och sen tror jag vi åker in till stan och solar. Skulle vara skönt med en promenad i detta höstväder också. Kanske bio ikväll ?

Vad gör ni ?





Kommentarer
elinjosefine - lifestyleblogs

Nej men vad kul!! Nästan samtidigt :) Det ska bli kul att följa dig!!

Ann-Sofi E

Vad fin du har gjort.

Ann-Sofi E

Men jag kan ju inte stava!!!

fint ska det ju stå :-)

Malin & Prinsessan

Åh så fint ni gjort! Våran balkong är k a t a s t r o f! Dte får bli vårens projekt att ordna till den ;)



Kram finis!




Kom ihåg mig?