HImla


Kl. 12:13 |


Hissgardin från Himla, solliden. Jag blev så glad då ett mejl från ellos damp ner i inkorgen om att de har börjat sälja varor från HIMLA! Nu ska jag bara invänta en bra rabattkod så jag kan klicka hem denna hissgardin till sovrummet.

Hej bloggisar! Idag är jag ledig och det känns både skönt och välbehövligt. Om knapp en timme ska jag träffa Emelie vid Tant Anki & förken Sara för en fika/lunch. Troligtvis blir det en sväng till rummet sen, jag har ännu inte spenderat mitt presentkort jag fick då jag fyllde år. Det står mellan en lampa från kartell och porslin från mateus.

Ikväll är det första fredagsfinalen av IDOL, det kommer vi inte missa!




Kommentarer
Malin & Prinsessan

Hej sötis!



Åh, ja det blev några fynd på Boom, men 1½ timme i kö är ju helt galet, haha :) Jag tänkte ge upp många gånger men Mattias hade hittat en spegel han bara skulle ha så vi stod kvar ;)



Tänkte på dig tidigare i veckan, jag har en top jag måste åka ut och hämta hos Nordljus någon dag, funderade på om du kanske ville haka på?



Kramis!

Hanna

Så söt hissgardin:)




Kom ihåg mig?