Friday diary


Kl. 10:49 |
Hej bloggisar! Hur mår ni ? Jag mår riktigt bra och har sovit som en prinsessa förutom x antal toalettebsök, men jag börjar bli van så det gör mig inte så mycket ;-) Idag ska jag bege mig ut mot Fagervik för fredagsfika hos S, sen blir det nog alldeles passande att hämta hem J från jobbet. Förhoppningsvis blir det takeaway ikväll, gärna från thaikiosken vid fisktorget! Ikväll hade jag tänkt svänga ihop en äppelpaj med kanel och kokos till fredagsmyset framför IDOL, det var evigheter sen kan jag lova. Har ni något bra recept att dela med er av ?

Nu måste jag hoppa in i duschen & göra mig ordning!




Kommentarer
Malin & Prinsessan

Detsamma till dig gumman! När jag kommer hem från Amsterdam får vi se till att ses :)



Så typsikt att jag skickade iväg både kläder + gravidtidningar som jag hade kvar förra veckan. Annars hade det funnits mycket för dig att låna och gå igenom här, hihi :)



Kramisar!!!

Ps. Är maten där nere bra? Funderat på det många gånger!




Kom ihåg mig?