Årets blossa glögg - Kaffe


Kl. 19:10 |


Årets blossaglögg fick följa med hem idag. I år har den smak av kaffe & givetvis var jag tvungen att smaka en mun från Johans glas och den får SSSS av SSSSS. Den ska avnjutas iskall för bästa smak & gärna med en isbit i.

Nu ska jag börja göra mig ordning för kvällen. Kl 18.00 ska vi gå över till grannen som har fyllt 30 år i veckan för att fira. Om jag inte somnar före klockan nio ikväll så ska jag ta bilen in mot stan och möta upp ett gäng tjejer för att inta dansgolvet på Oscars! Jag hoppas jag håller mig pigg för jag skulle verkligen behöva komma ut och träffa lite folk.

Vad ska ni göra ikväll ?




Kommentarer
camilla

Hmm.. spännande! Jag är varken så förtjust i starkvinsglögg eller kaffe så det blir nog Blossas flaska för min del. Men nu undviker jag förstås allt vad alkohol heter men en mun är ju ingen fara!



Hoppas helgen varit bra! Kram




Kom ihåg mig?