wednesday diary


Kl. 10:30 |
Godmorgon bloggisar!  Ingen sovmorgon här inte då det pågår fönsterbyte i vårat bostadsområde. Igår fick vi nya 3-glasfönster och idag är det grannenstur. Jag var tvungen nu att ringa till vicevärden eftersom det fattas persienner och vi kommer få det i slutet på veckan. Jag måste ha bläcksvart för att kunna sova, inte en liten lampa får lysa in och knäpptyst ;-)

Idag vaknade jag med en mycket bättre mage än vad jag somnade med. Nu har den dragit in sig och är så fin och nu är frågan  om jag ska våga äta någon frukost ? ;-) Antar att det var mitt dåliga matintag igår som gjorde att den svullna upp och att jag kände mig "gigantisk" och då menar jag inte gravidstorgigantisk som någon av er tolkade det som.

Återkommer sen innan det är dags att åka in mot jobbet, jag har ju inte visat er våran fina fotölj som J fyndade då BOOM hade storrea!




Kommentarer
Linda

Å gud supersnygg, den fotöljen vill jag ha!



Jag måste också ha kolsvart o tyst då jag ska sova haha ;)




Kom ihåg mig?