Dagens Sara


Kl. 11:36 |



Linne - VILA
Strumpbyxor - HM
Pippitröja - Rut mfl.

Hej bloggisar och VÄLKOMMEN graviditetsvecka 19 (v18+0) Jag har inte kunnat få till några bra magbilder idag så därför kommer den obligatoriska magbilden antingen ikväll eller i morgon. Jag får nog be Johan hjälpa mig :-) Nu ska jag åka iväg till jobbet och göra ett kvällspass!

Vad gör ni idag ?
Hade jag varit ledig nu skulle jag bege mig ut på en långpromenad i det underbara vädret vi har i sundsvall, solen skiner och snön ligger kvar :-) underbart!

Kram på er!





Kommentarer
Christina

Ååh, älskar pippitröjan!



Hoppas du har fått en bra start på veckan! :)

Malin & Prinsessan

Lika snygg som alltid! Här kör vi också på Pippitröja idag :)



Vad typiskt, vi kan egentligen alla dagar utom fredag, och sen på söndag eller måndag åker vi hem till Åre en vecka. Vi måste ju bara få till i alla fall en dejt till i år tycker jag, haha :)



Kramis!

Carolina

Hejsan Sara! Hoppas att allt e bra med dig. Såg att dem har Åhlens i Sundsvall. Måste skicka dig länk.. Dem har så fina bebis pippi tröjor där ( om du inte redan har kollat in dem ;) ) http://www.ahlens.se/barn/baby-50-86-cl/index.html#showAll

Ha en fin vecka! Kram Carro

Sara svarar:

Carolina: Ååå men vilka söta! Tack för tipset. Så söt du är som tänkte på mig. Kram!!



Christina: Tack detsamma :-)




Kom ihåg mig?