Right now


Kl. 14:23 |


Det blev en skön promenad runt sidsjön och faktiskt gick huvudvärken över. Antar att den beror på graviditeten då jag läst att det är mycket vanligt med just huvudvärk. Men för säkerhetsskull så har jag tagit ur linserna och tagit på mig de jobbiga glasögonen. Nu tänkte jag se om det finns någon riktig girlie movie ala feelgood att hyra via boxen våran och samtidigt få i mig lite lunch. Underbara härliga lediga måndag..

Lite senare ska jag visa er vad som fanns i paketet jag hämtat ut. Tyvärr får den ena bli en retur :-(




Kommentarer
Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare per dag om du känner för det :)

M*

Hoppas du får en bra start på veckan :)!

Fia- mamma till Edison

Kolla järnvärdet! Jag gick med huvudvärk skitlänge och ingen sa till mig att det kunde vara därför. Hade skitlågt värde tidigt förmodligen. Barnmorskan sa att man skulle börja med järntabletter vecka 20 men nästa grav tänker jag börja mkt tidigare! Kram!




Kom ihåg mig?