Ny favorit


Kl. 18:07 |



Igår fick denna godbit följa med hem från Hemköp. Limited edition med smak av winter caramel. Den smakar ljuvligt ;-)

Hej bloggisar!  Ä n t l i g e n är jag hemma! Har varit en tung dag idag då jag verkligen känt mig gravid. Magen har spänt och just nu känner jag mig gigantisk ;-) Har knappt kunnat sitta ner på jobbet utan har istället fått höja upp skrivbordet.

Nu ska jag inta kvällens middag som består av gräddstuvadpytt med massvis av rödbetor i soffan till ett avsnitt av Grey´s. Sen blir det nog ett bad och läsa lite bok. Känner att jag behöver v i l a nu! Och man ska väl lyssna på kroppen då man är gravid, right? ;-)





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Det lät gott....men jag har ju lovat tomten. Jag har inte ätit en enda godis eller chokladbit sen augusti, känns ganska bra nu det var bara jobbigt dom 2 första veckorna. Klart du ska ta det lugnt och vila kroppen och lilla magen.

Kram på dig

elin ♥ Gravid ♥

Åh så god den såg ut:D vad är de för smak?

Jaa man måste lyssna på kroppen! min har skrikit vila idag! Bara varit hos Barnmorskan annars bara legat på soffan och vilat!

Sara

Helt rätt Saris! man ska lyssna massvis på kroppen nu:) vila när man vill och kan vila, äta när man är hungrig etc etc. Förstår hur du känner dig, de händer mkt med magen nu. Hann inte prata med dig imorse, fick skitbråttom efter rapport och surr med Eva. Den där chokladen så smarrig ut förresten, måste nog köpa hem en smakis:) Sköt om dig! Kramis

Anna

Vänta du lillsara till v 37, då kommer du skratta att du nu kallat dig gigantisk :) man blir ju inte mindre med veckorna. Lycka till.

Sara SVARAR

Ann-sofie: Du är så duktig :-)

Elin: Det är krokant. Supergod!

Sara: Hoppas vi får någon natt ihop innan du "går hem" :-)

Anna: Ja men självklart förstår väl jag också att man blir större med veckorna. Vore väl konstigt annars ;-) Kanske gigantisk var fel ord att använda av mig. Tack så mycket :-)




Kom ihåg mig?