Newbie


Kl. 19:31 |




Söta kläder från kappahls kollektion NEWBIE.

I morgon är det äntligen dags, rutin ultraljudet! Jag måste erkänna att jag är lite nervös och är lite rädd att de ska se något som inte står rätt till. Men framförallt ska det bli så roligt att få träffa den lilla räkan som inte är lika liten sen sist vi träffades. Klockan 11.30 i morgon kan ni väl hålla tummarna lite extra :-)

 
Det kanske börjar bli dags för första köpet sen ? Jag har inte köpt ett enda klädesplagg! Helt otroligt :-) Dessutom känns det lite konstigt att jag ska börja samla ihop en garderob med små små kläder :-) Lite overkligt känns det fortfarande. Nej, nu ska jag ta en dusch (kom precis hem efter ett pass på EGO) sen blir det kvällsfika till bönderna och Greys!





Kommentarer
elin ♥ Gravid ♥

vad spännande med ultraljud! lycka till!:)

det kommer sääkert att gå jättebra:)

elin ♥ Gravid ♥

känner igen det där! sov inte alls mycket innan vi skulle på UL :)

Men såå fantastiskt att se! ser fram emot att höra allt:)



kram

camilla

Vet precis din känsla! Man vill bara höra att allt ser bra ut så man kan andas ut! Det kommer gå bra ska du se! :)



Har köpt en hel del från Newbie, fint och prisvärt! Kan ju inte bli mycket bättre..



Kram

Martina

NewBie har sååååååååå mycket fint. Plaggen är dock väldigt små i storlekarna.

Det är synd att de inte finns i större än 74 eller något, för vår Donna har ju vuxit ur den storleken nu.



Fia- mamma till Edison

Å vad spännande!



Newbie älskar jag! Så trökigt att de bara finns upp till 68 :(

Alabamasthlm

Åh, härligt, vad spännande! Vi ska på RUL om knappt en vecka :)

Carolina

Hej Sara! Klart att jag ska hålla tummarna för er idag. Kul & spännande med Rul. Tips för att få gratis body från Newbie kollektionen från Kappahl. Länk http://www.alltforforaldrar.se/gravidpaketet

Ha en fin dag idag! Kram

sara

vad spännande med UL:-) det är en milstolpe i graviditeten! ska ni kolla kön? spännande att få höra sen. stor kram!

Nikita

Spännande med ul ,lycka till ! ser framemot uppdatering sen =)

KIKKI

åh vad spännande och roligt :D




Kom ihåg mig?