Monday diary


Kl. 16:57 |
Hej bloggisar! Gäääääsp så trött jag var i morse då klockan ringde och tyckte jag skulle kliva upp. Men nu är dagens jobb avklarad och nu har jag kommit hem :-) Idag får vi den efterlängtade Linas matkasse och jag hoppas den inte kommer alltför sent då jag vill svänga ihop en maträtt redan i eftermiddag. Annars vet jag inte riktigt vad vi ska laga till idag.

Jag vill också passa på att tacka er alla för era kommentarer och tips, det betyder jättemycket och är till stor hjälp! Tusen tusen tack :-) Bloggvärlden är helt fantastisk!




Kommentarer
Malin & Prinsessan

Ja, imorgon ska jag iväg till naprapaten. Blir han Porshage då han tydligen är ansluten till landstinget och bara kostar 80:- jämfört med 500:- hos Teamed. Men fungerar det inte så får jag såklart gå till Teamed ändå då alla säger att de är bäst :) Jag hoppas det går åt rätt håll nu, i så fall ses bi gärna på fredag!



Spännande med matkassen. Vi har funderat på det många gånger också men aldrig kommit oss för ännu :)



Kramis!

Malin & Prinsessan

Åh, det låter ju bra! Då har jag två positiva omdömen om han från din J och Mattias bror :)



Ja, vi hörs nåt senare i veckan!

Kramar!!

Alabama´s goin´mama!

Vad mysigt, du är bara några dagar före mig :)




Kom ihåg mig?