Linas matkasse v 46


Kl. 13:35 |


Hej bloggisar!

Kommande veckan ska vi få prova att laga mat från Linas matkasse, spännande! Jag fick i veckan ett mejl med veckans meny och jag tycker faktiskt det mesta låter gott. Det som är nytt för denna vecka är att kalorimängden är uträknad till varje portion/måltid. Perfekt för den som vill hålla lite extra koll.

 Men vad sägs om; Fiskpanna med varm gurka och kokt potatis, Rotfruktsstomp med korv och fruktig vitkålssallad,Senaps- och persiljefylld lövbiff med pasta, Kryddig vegobolognese med spaghetti och Yoghurtmarinerad mangokyckling med ris.

Givetvis kommer jag dela med mig till er om recept och vad vi tycker :-)




Kommentarer
elin ♥ Gravid ♥

Ja dela gääärna med dig av recept! jag har heeelt stopp när det kommer till mat och komma på nått nu!

Jose

Hej,



Jag har ett förslag för http://sarasdiary.blogg.se/



Hur kommer jag i kontakt med dig?



Tack på förhand för svar.




Kom ihåg mig?