Sjuksköterskan dag


Kl. 14:02 |


Denna plansh med svart ram vill jag ha i köket. Någon av er bloggisar som vet vart den finns att klicka hem ?


Idag är jag ledig. Dock måste jag till jobbet då vi har stormöte mellan klockan 18-21.00. Troligtvis kan jag smita lite tidigare eftersom det är delfinal nr 2 av Eurovison med våran Erik Saade i startfältet. Tror ni han lyckas kvala in Sverige till på lördag ? 

Nu ska jag försöka plita ner några rader på min diskussion till den sista eximinationen på kursen lungmedicin! 1 Juni ska vi som sagt eximineras & det ska bli så otroligt skönt att ha 15 hp till i bagaget :-) Just det, idag är det internationella dagen för sjuksköterskor!





Kommentarer
elin

Jag har den i vardagsrummet med svart ram och fullkomligt älskar den!

Fick den i julklapp av min sambo!



http://www.formdesigncenter.com/html/butik.html



Olle Eksell



kolla in den sidan



lycka till




Kom ihåg mig?