Shape up!


Kl. 14:18 |



Jag har laddat ner en superbra app som heter Shapeup! Den räknar ut alla kalorier jag stoppar i mig under en hel dag & håller koll så jag inte äter mer än vad jag ska. Jag har aldrig tyckt om att räkna kalorier & anledningen är väl den att jag tyckt det varit så svårt. Men med shapeup är det busenkelt eftersom den räknar åt dig!

Idag har jag börjat äta 1300 kcal/dag för att nå mitt mål som ska vara nådd den 17 juni. Tror ni jag kommer lyckas ? Jag kommer dela med mig här i bloggen om resan & har skapat en ny kategori som heter just Shape up!

Mål: - 5 Kg till den 17 juni
Hur: 1300 kcal/dag (äta vad jag vill, ingen speciell kostdiet), ökad vardagsmotion i form av att  cykla till jobbet = sammanlagt 8 km. Träning i form PW/jogg & gymövningar hemma. T.ex situps, plankan, utfall, rygglyft osv.

NU KÖR VI!




 





Kommentarer



Kom ihåg mig?