tuesday diary


Kl. 09:37 |





Lyxade till frukosten med två finncrisp & Philadelphia tomat & pesto. Riktigt gott! Sen blev det naturell yoghurt & frysta bär & en kopp kaffe med en skvätt grädde.

Godmorgon bloggisar!

I dag var jag tvungen att skjutsa J till jobbet vilket betyder att jag kom ur sängen klockan 8, skönt nu såhär i efterhand men jisses så trött jag var då jag steg upp ur sängen! Men jag har hunnit att handla på ica maxi & ätit frukost samt gjort lite annat todos nu, så det var bra att jag var tvungen att stiga upp tidigt. Tänk den dagen jag tycker det är sovmorgon att få sova till klockan 8  ;-)  Idag börjar jag  jobba kl 13.30 så nu ska jag sätta mig och plugga lite. Börjar få lite tentaångest, vissa saker vill helt enkelt inte sätta sig!

Vad gör ni idag ?





Kommentarer



Kom ihåg mig?