Thursday diary


Kl. 09:02 |


Känns härligt att vara utvilad ! GODMORGON.

Godmorgon Bloggisar! Jag kunde inte riktigt somna om efter att J åkte till jobbet så det var lika bra att stiga upp & ta dag i denna lediga dag. Känner mig utvildad, skönt! Sitter nu i soffan & kikar på Nyhetsmorgon & dricker en kopp kaffe, äggen är strax färdiga. I kväll kommer Sandra, Erik & lille Svante för att äta middag hos oss, ska bli riktigt trevlig! Frågan är bara vad jag ska koka ihop ? :-) Tips mottages gärna!

Hörs senare!






Kommentarer
Emelie

Du ser verkligen pigg och fräsch ut Sara!! :) Jag är väldigt off på bloggfronten, jag ska ta tag i det efter helgen då tentan är skriven. Känner mig mest stressad och less just nu! Jag hoppas jag är tillbaka i mitt gamla jag till veckan, då vill jag umgås igen! Tjejsurra, eller kanske gå ut!? ;)KRAM!

Sara

Emelie: Man får ha sina offperioder ;-) Tjejsurr hellre än utgång, tror det var sista utgången ever för mig ;-) KRAM!!




Kom ihåg mig?