Saturday diary


Kl. 13:39 |



Bjuder på en tokig bild då J var crazy med kameran igår efter middagen! Såhär stökigt kan det vara i köket efter handling & matlagning ;-) Den fulaste klockan ever  är trasig & står alltid på kvart i nio, men vi är så lata med att köpa en ny. Även om jag vet vilken vi vill ha ;-) Har sett en jättefin från MIO som ska få följa med hem

Omställningen kan vara så jobbig. Jag har naturligtvis inte sovit en blund inatt, sist jag kikade på klockan var den strax efter 04.00. Så jag är lagom mör idag. Därför passar det mig perfekt att springa upp & ner till tvättstugan idag & småfixa här hemma. En prommis till skolan för att hämta ut en bok måste jag också hinna med innan dom stänger kl 15.00. Tentan närmar sig!

Vad gör ni idag ?





Kommentarer
Sara E

stökigt??? haha...du ska se när det är stökigt här!! idag är resterande familjen utflugna och jag ska ta reda på vårt traschade hem, vet inte vart jag ska börja bara. Tänk,nu är det bara 2pass kvar, sen dagtid=)



Ha en bra helg! Plugga lugnt!



/Sara




Kom ihåg mig?