i wish


Kl. 18:03 |


Nu har jag tänt alla ljus här hemma & skapat en mysig stämning. Helst av allt skulle jag vilja ta fram "våra" champagneglas & hälla upp ett gott glas med bubbel & invänta 2:a chansen. På vardagsrumsbordet skulle jag vila ha lite småplock i form av goda korvar, smakrikaostar & goda parmachips som jag gjort själv i ugnen! Ny duschad är jag också & skulle gärna klä på mig den sköna velouredressen från ODD MOLLY. Vore J på det humöret skulle jag även kanske få lite fotmassage...

I wish..




Kommentarer
Malin & Prinsessan

Åh, nu ser jag ju att det står i din presentation. Har missat den förrut, hade du den i gamla designen? Måste vara ett spännande och roligt jobb du har! Något som jag aldrig skulle klara dock, hihi ;)



Kram!

Linnea

låter mysigt :)!




Kom ihåg mig?