Monday diary


Kl. 14:59 |


Ett riktigt mumsigt bröd som vi köpte hem för några veckor sedan som jag glömt blogga om. Det innehåller massvis med torkade frukter & frön. Du hittar det hos Hemköp i Granlo, för ca 40 :- Håller sig fint i ca tre dagar. Dyrt enligt mig, men det var riktigt gott!

Vad skönt med regn! I morse strax efter klockan fem vaknade vi av några rejäla åskknallar! Kände mig lite bitter i morse eftersom jag är ledig idag & att det ösregnar, men har ångrat mig lite nu. Det är ju riktigt skönt & ÄNTLIGEN ska jag få det sista gjort inför resan idag. Hade det varit soligt skulle jag vilja ligga på ballisen & lapa sol!

- Växla pengar på Forex
- Köpa en grej till systemkameran
- Laga storkok som förhoppningsvis räcker till på torsdag
- TVÄTTA!
- Börja packa lite smått





Kommentarer



Kom ihåg mig?