Tävling - Dove intensive repair


Kl. 20:19 |




Nu är det dags för tävling hos Sarasdiary!


Jag är en buzzador vilket innebär att jag får hem gratisprover för att testa & utvärdera. Vill du också bli en buzzador och få chans att testa saker helt gratis ? Klicka HÄR!



Nu tänkte jag ha en tävling där jag lottar ut 5 stycken påsar med Dove intensive repair som är ett intensiv balsam. 1 påse = 50 ml




Gör såhär:
 Skriv en kommentar i detta inlägg vart du kommer ifrån. T.ex Sundsvall.
Lämna även din mejladress så jag lätt kan få tag i dig om du har vunnit.
Har du en blogg får du gärna berätta att du tävlar hos mig!

Den 25 Juli drar jag lott om vem som vinner. Du blir kontaktad via mejl samt presenterad här!

LYCKA TILL :-)





Kommentarer
Milla

Sundsvall;)



Hoppas du drar rätt lott nu, ska tipsa i min blogg:)

Emelie

Svedala! :)

Sara G

Tranås!

KRAAM

Ann-Sofi E

Bor på Alnö men född i Luleå



Kram!

Anonym

Hudik :)



Slänger in ett inlägg om detta :)

Ida

Sundsvall :)

Emelie

Jag vill självklart vara med i utlottningen!! :D Sundsvall! ;)

Emma J

Sundsvall! :)

Emelie

Stockholm :).




Kom ihåg mig?