PW-CHECK!


Kl. 18:05 |


Det blev en snabb runda runt sidsjön, kom alldeles nyss hem. Halvvägs runt så kom ovädret, men det var lite mysigt att jogga i regnet. Sen vet jag väl inte om man kan kalla det oväder, regn & några knallar. Ni skulle se åskovädret i Florida, det kan man kalla för oväder.

Hej bloggisar! Jag tjuvstartade redan i eftermiddag med att chocka kroppen. En PW-runda varvat med jogg fick det bli & vad man mår bra efteråt. Jag önska att det inte vore så jobbigt att komma igång, bara man är igång så går det hur bra som helst. Nu ska jag sno ihop middag, omelett med basilika & parmaskinka får det bli. Snabbt, enkelt & fruktansvärt gott :-)

I morgon bitti blir det vägning & mätning. Givetvis kommer allt skrivas ner här, men har inte riktigt bestämt mig om jag ska dela med mig av kg & centimetrarna. Skulle ni vilja det ? Räcker det inte med antal  + & antal - ?

Förresten, har du tränat idag ?




Kommentarer



Kom ihåg mig?