Nytt i garderoben


Kl. 15:13 |




Euphoribia tunic- almost black
På vänster överarm står det " a book with an unwritten ending"

Jag har uppdaterad min Odd Molly garderob med en ny tunika :-)

Den är köpt hos Ajabaja som jag kommer göra fler köp hos. Enkelt, smidigt & snabb leverans. Dock saknar jag beskrivelse hur storleken är, då Odd Molly plagg ofta skiljer sig. Jag pendlar mellan storlek 0 & storlek 1. Denna tunika är rymlig och jag skulle behöva storlek 0. Men den kanske blir bättre efter en tvätt ? Tyvärr finns den inte i storlek 0 så jag kan inte byta & jag tycker den är så fin så vill inte skicka tillbaka den...

Den invigs redan idag på kalaset i Hudiksvall :-)





Kommentarer
Malin & Prinsessan

Den sträckan måste jag testa någondag. Nu vänder jag oftast vid Mittuniversitet/SCA efter att vi sagt hej till pappan där :) Tack för tipset!



Superfin tunika! Vill också uppdatera min garderob på alla sätt och vis, haha :)



Kram!

Emelie

Jätte fin tunika Sara!! :)

Sara G

Sara, vilken sjuukt fin tunika! It is a keeper!!

Sara

Sara G: Ja den får stanna kvar i garderoben :-) Tror det blir den på lördag :-) Kram!




Kom ihåg mig?