Monday diary


Kl. 16:16 |



De fina pellagonerna på ballisen en fin sommardag. När kommer värmen tillbaka tro ? För mig känns nästan sommar helt över, men den kanske gör det då man har haft semestern tidigt ? Men jag hoppas på några fina soliga & varma dagar till innan hösten kommer.

Hej bloggisar! Idag är jag riktigt stolt över mig själv som tog mig upp ur sängen strax efter 13.30. Vet inte sist det hände då jag jobbat natt :-) Nu äter jag lite frukost som är Fil med hallon och en kopp kaffe. Jag älskar våran tassimo, underbart kaffe! Har du smakat det kaffet ? Jag har alltid varit lite emot kapselkaffe men jag är glad att jag provat Tassimon så jag fick ändra min åsikt.

Ute regnar det så snart ska jag ta tag i hemmet lite. Dammsuga & vika tvätt behöver göras. Sen blir det nog en prommis ( om regnet avtar lite) till hemköp för att hämta ut ett eller två paket som jag hoppas har kommit! Egentligen måste jag ta mig in till stan och hämta ut mina linser, linsbytardag idag.

L a t e r !




Kommentarer



Kom ihåg mig?