Matdagbok 11/7


Kl. 16:42 |



Frukost
: 3 % fil med blåbär + en kopp kaffe med en skvätt mjölk
Lunch/middag: Omelett med liten ruccolasallad (se tidigare inlägg) 1 glas loka citron
Kvällsfika: 2 finncrisp med smör & ost. En kopp kaffe med mjölk
Nattfika: 1 dl Keso med blåbär + 2 flaskor 33 cl loka & en kopp kaffe. klockan 6.00 ca 1½ dl fil 3%,


Hade en ganska bra start igår & kände inte av hunger alls. Keson intogs på jobbet strax efter midnatt & höll mig mätt hela natten fram till morgonen då jag var tvungen att ta lite fil. Då jag jobbar natt brukar jag inte äta frukost när jag kommer hem & inte heller på jobbet, men ibland suger det till i magen & jag blir då tvungen att stoppa i mig något för att må bra.

Ska försöka skriva matdagbok första veckan för min egen skull. Det hjälper mig att få en bra översikt vad jag äter & här på bloggen är jag ju ärlig med vad jag skriver, så inget fusk med andra ord ;-)




Kommentarer
Sara - Blivande 3 barnsmamma

sv. Tack så jättemycket =)




Kom ihåg mig?