20 % off


Kl. 19:30 |



Med koden LANTLIGT hos nelly.se får du 20 % på hela köpet på ALLA varor!

Hej bloggisar!

Idag fick jag ställa klockan för att komma upp klockan 15.00 då vi hade ett inplanerat möte här hemma. Det gick bättre än vad jag hade trott & det känns riktigt bra nu.

Klockan 18.30 ska jag tydligen vara ombytt & "klar" för då ska vi iväg någonstans, men jag vet inte vart. Det enda jag har fått reda på är att jag inte behöver laga mat idag :-) Samtidigt som jag älskar överaskningar avskyr jag det eftersom jag är så nyfiken.

Ikväll är det dags för natt 3/3! Gissa om jag blev överlycklig då jag såg att jag sen har 3 nätter ledig. Var helt inställd på att det bara var 2, så just nu svävar jag på moln ;-) Även om jag älskar mitt jobb så är det riktigt skönt att vara ledig.





Kommentarer
Emelie

Spännande med överaskningar!! :D Vad blev det för skojs? :)

Sara

Det blev middag på invito med ett annat par =) Hur mysigt som helst innan det var dags för natt 3/3 =)




Kom ihåg mig?