thuesday diary


Kl. 11:30 |
 

Fiberhavregryn med skivad banan samt en kaffe med skummad mjölk. Det blev dagens frukost...

Hej bloggisar! Jag vaknade redan då J for iväg till jobbet & kände mig faktiskt riktigt pigg då. Men drog mig en timme så steg upp strax före nio, skönt! Idag börjar jag jobba halv två & idag tänker jag ta en PW till jobbet, solen skiner ute så tror det kan bli en härlig promenad. Men innan jag ska göra mig ordning för jobb ska jag läsa era bloggar & njuta en kopp kaffe. 

Jo till något helt annat, jag såg på nyhetsmorgon i morse & där nämndes det att ge syrgas till pat med hjärtinfarkt inte är så bra. Tydligen stoppar syrgasen blodflödet till hjärtat. För er som inte är så haj på ämnet så är syrgas en del av behandlingen som ges nu vid hjärtinfarkter. 

 Vad ska ni göra idag ?




Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Hej! Hörde också det där om syrgas!! Lät ju inge vidare om det är så... Jag ska ut på långprommis med en vän och hon har också en hund så det blir nog en busig PW idag. Hoppas du får en bra dag på jobbet! Kraaam




Kom ihåg mig?