Fruit!


Kl. 12:06 |


Ett tips! Köp hem massa bananer eller annan god frukt som du tycker om & placera på ett fint fat eller skål.  Gör sig hungern påmind så ät några frukter istället för att bre kaloririka smörgåsar med extra ost på. Nu ser jag alltid till att ha bananer hemma & inom nära räckhåll.

Godmorgon lördag 15 januari!
Vi har precis ätit klart frukosten & J har åkt en sväng till bergsåker för att hjläpa till med lite skottning. När han kommer hem igen ska vi ta en tur till hudiksvall. Det blev en tidig kväll för mig igår medans J gick över till grannen, så vem åkte ur från let´s dance ?

Idag bestod frukosten av: 2 st roast n toast med lite smör skinka & gurka. En stor kopp te & en banan. På vardagarna blir det ofta gröt men på helgerna "lyxar" jag till det lite & äter gärna bröd, vilket jag tycker är så gott!




Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Har också alltid ett fruktfat laddat med goda frukter. Kram och trevlig helg!

Vickis

Jag får ont i magen av banan...:( älskar banan annars!!




Kom ihåg mig?