Banangröt & en bra skidtur!


Kl. 18:49 |

Idag blev det grötmiddag, detta pga att det blev smörgåstårta på jobbet till mötet. Så det enda jag hade "råd" med var just en grötportion! Idag provade jag att mosa bananen & blanda med gröten i tallriken & OJ så gott det blev. Gröt kan man verkligen variera i oändlighet.


Direkt när jag kom hem från jobbet bytte jag om & begav mig mot sidjön. Där blev det en skön tur & om jag håller farten som idag under dom 3 milen som tjejvasen är så åker jag på ca 3 timmar. Men det är egentligen INTE viktigt att åka på en bra tid. Jag tänker försöka NJUTA turen,ha kul & dricka blåbärssoppa. Jag vill att tjejvasan ska bli en rolig upplevelse än en besvikelse.. Idag tänkte jag på allt Eva lärde mig & faktiskt har jag aldrig åkt ett varv så fort som just ikväll... Teknik heter det ! :-)

Ikväll ser jag framemot Halvåtta hos mig, sveriges mästerkock & svärdet o spiran!  En perfekt onsdagkväll tillsammans med älsklingen som är på bättringsvägen. Han har t.om bestämt sig för att jobba imorgon :-)

TREVLIG KVÄLL ÖNSKAR JAG ER ! KRam




Kommentarer



Kom ihåg mig?