TGIF!


Kl. 15:09 |


En suddig torsdagkväll home alone med nymålade tånaglar & jag kan väl säga att det har hållt i sig denna fredagmorgon & förmiddag!
 
Hej bloggisar! J kom precis innanför dörren & överasskade, inte visste jag att han skulle komma hem så tidigt idag :-) Men nu är det helg iaf & imorgon vankas det middag här hemma med 7 st middagsgäster. Vad tror ni står på menyn ? Jag kan ge er en liten ledtråd, tapenad! Så bara när jag vaknar till så ska jag åka iväg & handla, jag hade ju tänkt göra det i samband med att hämta J på jobbet vid halv fem på MAXI. Men det blir nog bara kvantum..


Vilken affär storhandlar ni allra helst på ?

Update: Maxi får det bli!





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Jag storhandlar på Maxi i Birsta.

HA en mysig helg och glöm inte fota Tapenaden :-)

Kram på dig




Kom ihåg mig?