Tager vad man haver


Kl. 17:52 |



Köttfärssås, sallad & creme de balsamico!

Idag blev det rester till lunch/middag & det smakade hur gott som helst! Vi kom innanför dörren för en liten stund sen, har varit iväg & handlat för veckan. Imorgon ska jag göra storkok av Tomatsoppa som hettar som vi ska äta till middag till den tar slut. Ganska så skönat att slippa laga middag varje dag om jag får vara ärlig...
Dessutom börjar jag jobba natt nu imorgon så det känns hur skönt som helst :-)

Nu ska jag sjunka ner i ett varmt bad & läsa lite ur Topp hälsa. Sen ska vi se film, 127 hours. Har du sett den ? Ska tydligen vara årets bästa film.





Kommentarer
Fia

Tack! Behövdes lite förnyelse tyckte jag :)

Bra med mig men håller på att längta ihjäl mig ;)

Hur är det med dig? Pluggar du nåt nu? Tyckte jag läste det för ett tag sen!?



Gud vad skönt med bad, det saknar jag!




Kom ihåg mig?