Sunday diary


Kl. 19:52 |



Är sjukt trött & har sjukt ont i kroppen
. Värst är det i svanskotan (måste ha slagit mig ordentligt) & höftböjaren. Att det värker i rumpan är bara skönt. Hur ska det gå att jobba i natt ? Jag kommer få variera mellan skrivbordet som är höj & sänbkart & soffan som jag kan ligga i. Hoppas på en behaglig natt.

 Annars så har det varit en bra dag med städning av golv & skafferi. Middag åt vi ute som ni säkert sett i bloggen, Allstars fajitapita är grim! Sen blev det en kort tur till bergsåker också för att hälsa på svärföräldrarna. Storhandlat har vi också gjort, köttfärssås & brysselkål står på menyn!  Har försökt vila en liten stund nu men det är så svårt, kan inte riktigt koppla av & tänker mest på helgen som varit.

Nu blir det en kopp te & solsidan som jag redan har sett ! Vi hörs i morgon bloggisar.




Kommentarer
Vickis

Det ska kännas att man kämpat! :D

Du gjorde det bra trots tråkiga förhållande till skidorna med töväder och dåliga spår.




Kom ihåg mig?