Behålla eller sälja ?


Kl. 18:34 |




Som ni ser har jag fått hem MARIMEKKO kappan som jag budade hem på tradera för en liten peng.
Nu tänkte jag fråga er om den är för kort, på bredden alltså ? J tycker nämligen den är alldels för kort, att den borde täcka listerna.

Annars så tycker jag att kappan gör sig fin inne i detta vita rum med tanke på färgerna, men den kanske skulle vara lite längre ?

Det är frågan...please help me !

OBS! Blommorna ska bytas ut tills törre & högre, samt ska en hög lampa placeras där också!





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Behålla !

Med en högre lampa och större lampa så blir det snyggt.Tänk på allt härligt ljus du får in, har du en längre kappa blir det mörkare i rummet.

Vad ska du läsa för HP?

Kram

Ann-Sofi Engström

Du tycker den inte riktigt täcker listerna skrev du....lite svårt att se när det inte är fotat rakt fram ifrån... Du får låta den hänga uppe ett tag, ställ dit lampan och fråga dom som hälsar på hos dig, vad dom tycker. Kram Kram

Sara

Jag håller med Ann-Sofi! Ställ upp allt du har tänkt pryda fönstret med först, sen ser du hur det blir på ett annat sätt. Marimekko är snyggt! Jag har en liknande kappa fast i rött:)



Nyfiken!!!! vad ska du läsa för 15p? tell us! Roligt med utb jobbet dock sitter man ju isolerad i hemmet bland magsjukebaciller!



Kram

Emelie

syns ändå hur du menar på den understa bilden. och jag skulle nog vilja att den gick ut någon cm över kanterna till listen. så tyvärr ser den för kort ut i mina ögon :/. och du, vart är lampan ifrån? jag vill ha en sånn i mitt lilla köksfönster. kram!




Kom ihåg mig?