tuesday diary


Kl. 15:57 |



Sean Paul går på repeat här hemma just nu!

Hej bloggisar!

Skrapade bara åt mig fem timmars sömn idag efter nattens jobb och jag får nog lägga mig och vila en stund i kväll innan det är dags för natt två. Nu har jag ätit två kanelknäcke med ägg och kaviar (min favorit frukost just nu) och sörplar första dagens kaffe. Eftermiddagens planer är att ta en promenad till hemköp och handla ingredienser till det ska jag ska bidrag med till julafton och då kameran min strejka precis så visar jag er senare vad jag ska bidra med. 

Hoppas ni har en bra tisdag fina ni!





Kommentarer
Spanienfrugan

Kanelknäcke alltså. Låter intressant. Skall köpa med knäckebröd till Spanien sedan i alla fall!

Anonym

Vanilla - nybliven mamma

Tusen tack för gratulationerna! Vi är så lyckliga och bara njuter av vår lilla dotter! :-)



Många kramar




Kom ihåg mig?