Nytt till sängen


Kl. 15:53 |




Tomten kom med finfina saker i år och i ett av paketen låg supersköna sängkläder från Swedala.

Hej bloggvänner! Hur har ni det ? Här är det ganska så bra. Har gjort mina två jobbnätter nu och är ledig till fredagnatt. Dessa två dagar ska jag försöka ordna inför nyår, vi ska nämligen ha nyårsmiddag här hemma. Vi hade det för två år sedan och tänkte göra en repris, dock lite lugnare då två är gravida ;-)

Nu ska jag börja göra mig ordning och plocka undan lite här hemma. Vid femtiden ska jag åka hem till Emelie för lite surr! Som vanligt kommer det nog bli riktigt trevligt :-)





Kommentarer
elin ♥ Gravid ♥

Ja, här hemma sitter det inte fast om man säger så:P Vill jag göra om eller ha nått fixat så blir han skitglad och vips så är det gjort haha! Det gillar jag :P



Från och med när beräknar du gå på Havandeskapspenning? :)

Jag har varit skittrött sedan i sommras, med det är först nu som orken heeelt är slut! Men det är väl kanske inte så konstigt.. är ju bara en vecka kvar.... oj galet!!



Åh vilka fina sängkläder ni fått!

kramar

Jeanette

Ja verkligen. himlans glad :)

Hoppas allt är bra med dig? :)

camilla

Åh värsta fina klappen! Du vet att det finns även till baby? Är riktigt sugen på att beställa det till liten.. :)



God fortsättning och gott nytt till dig!!



Kraamar

Hanna & William

Vilken härlig liten blogg du har:) Fina sängkläder:)! kram




Kom ihåg mig?