Klick klick!


Kl. 20:30 |



Ibland har även jag tur! Natten som var kikade jag runt på internet för att hitta något att ha på julafton & hittade denna söta cardigan hos Nelly. Tyvärr så fanns den inte kvar i min storlek då. Nu när jag kikade in en snabbis såg jag att Nelly har fått in några stycken i min storlek så det blev ett klick direkt :-)  Jag tänker ha en röd tröja under så blir det lite juligt över det hela & mina svarta jeans från H&M mama.

Vad ska ni ha på er på Julafton ? :-)

Nu är det bara nyårsblåsan kvar att fixa ;-)





Kommentarer
Emelie

Fin! :-) Inte bestämt mig riktigt än, men de blir nog någon svart klänning! :-) Ses snart finis!

Carolina

Hej Sara! Jätte fin topp :) Då jag har beräknat förlossningsdatum på julaftonen, har jag ingen aning vad jag ska ha på mig.. beror på ifall bebisen kommer innan eller efter jul ;) Hoppas att du mår bra. Ha en fin dag! Kram Carolina

Hej hej!



Åhh vilken fin kofta, blev sugen på att klicka hem en jag med. Inte ofta man hittar fina kläder till en växande mage tycker jag. =)



sv. hihi ja en pyjamas behövdes så nu känns ju inte köpet lika onödigt, klart lillebror ska ha en mysig pyjamas o sova i=)



kram

Sara SVARAR

Carolina: Ååå, BF på julafton! :-) Det är inte möjligt att få lösenord till din blogg ? Blir ju så nyfiken på vem du är :-)

elin - gravid

Superfin! :>

Tycker att det är jättejobbigt att hitta något fint att ha på sig på julafton, ingenting sitter bra på en just nu :(




Kom ihåg mig?