Har haft en jobbig natt


Kl. 13:27 |


En liten tjuvkik på årets nyårsdukning!

Hej bloggisar! Usch & fy! Jag har haft en gräslig natt med fruktansvärda magsmärtor från helvetet & halsbrännan ska vi inte prata om!  Eftersom jag själv jobbar på sjukhuset så gör man sig gärna inte besvärad med att åka in, men inatt var det verkligen nära! Den lille rör sig förfullt idag så jag är inte speciellt orolig nu...

Idag ska här städas och skuras. Givetvis ska jag inte göra allt själv då jag inte känner mig helt kry för det. Jag tar nog tag i dammtrasan och ska senare förbereda förrätten så får Johan ordna med dammsugning och svabba golven när han kommer hem från stan. Sen blir det till att ladda för en enkelnatt som ska göras :-) En lugn dag med andra ord som säkert är välbehövlig...




Kommentarer
camilla

Ajdå! Hoppas du känner dig bättre nu!



Så fint det ser ut till nyårsmiddagen! Min dukning hade nog gått i samma stil om vi hade haft det på hemmaplan. :)



Passar på att önska gott nytt år!



Kramar

Emelie

Åh så fint! :-) Jobba lungt inatt, kanske kommer över en snabbis om jag får tid! ;-) Kram!!




Kom ihåg mig?