wednesday diary


Kl. 11:36 |


Gammaldagsfil, solrosfrön &  lite honung. En kopp kaffe med mjölk!

Hej bloggisar! Här ovan har ni min frukost. Ibland händer det att jag byter ut mot 2-3 Finncrips & ett ägg men filen är ändå favoriten. Ibland kan jag lyxa till det med turkisyoghurt, men det tycker jag mer är som dessert ;-) Idag är det den 10 augusti vilket betyder att jag har två nätter framför mig samt att svärmor fyller år. Så idag när Johan kommer hem från jobbet ska vi till bergsåker och fira!

Mitt mission idag är att svänga ihop en LCHF kladdkaka som jag ska bju mina kära arbetskamrater på imorgon natt. Den blir faktiskt godare om den bakas en dag före. Så om en liten stund blir det en prommis för att handla ingredienser.

Vad ska ni göra idag ?




Kommentarer
Vicky

Äre linfrön det där? i mina ögon ser det ut som älskade solrosfrön..:P Mumma!

SARA SVARAR

Vicky: oopppps! Jag tänkte på solrosfrön men fingrarna skrev linfrön. Tack för att du sa till =) KRAM!!

johanna

läser du mogis.se blogg?

SARA SVARAR

Johanna: Nej, det gör jag inte :-)




Kom ihåg mig?