wednesday diary


Kl. 11:28 |


Igår på Olearys, Fajitapita! Min absoluta favorit :-)

Hej bloggisar! Sundsvallsborna har vaknat till ett strålande väder, tror det är närmare 20 grader ute, hääärligt ! I morse ringde klockan 04.00 & det var dags att skjutsa Johan till tågstationen. Nu är jag gräsänka till på söndag! Dagens planer är att möta upp Malin & sötaste Jolie vid Tant Anki för en fika/lunch & sen tror jag närmare bestämt att jag ska göra slut på presentkortet jag har på rummet. Förstår inte riktigt varför jag går och skjuter på det när jag vet vad jag ska köpa. Sen är det dags att springa upp och ner till tvättstugan, alla täcken ska tvättas samt handtvätta några tunikor!

Ikväll ser jag framemot att tända ljus i lägenheten, hälla upp ett glas bubbel & se ett avsnitt av Truetalant & Livet på BB! Tyvärr blir det ingen semester för mig i morgon så två nätter har jag framför mig, torsdag & fredagnatt! Dock är det mina två sista nätter nu på några veckor, skönt!

Nej, nu är det dags att hoppa in i duschen så jag får ordning på mitt oreda till hår! Vet inte vad som har hänt med mitt hår på sistone. Tror det är dags för ett frisörbesök snart! :-)




Kommentarer



Kom ihåg mig?