Seg torsdag!


Kl. 10:29 |



Piggar upp denna gråa & muliga dag med en härlig färg på Lovely knit från ODD MOLLY! En ska få flytta in i min garderob men vill att den ska vara av bomull. Tycker nämligen att lammull och nylon sticks!
Någon som vet vart dom finns ?  Tydligen är vårkollektionen av Lovely knit gjord av bomull & höst/vinterkollektionen gjord av lammull.

Hej bloggisar!

Här har ni en otroligt trött bloggerska som suktar efter att få krypa ner i sängen igen. Tror dock att jag ska mysa ner i soffan istället. Jag har inget planerat för dagen så jag ska bara ta det lugnt & vila upp mig inför nattjobb.

Johan ringde från stockholm och gav mig en lägesrapport, strålande sol & hade precis ätit frukost på en uteservering, nybakatbröd & en kaffe! Det låter ju inte helt fel. Tydligen ska det bli medelhavsvärme fredag och lördag över stockholm med över 25 grader varmt!

Vi hörs lite senare bloggisar!





Kommentarer
Born this way

fin =)

Therese

Vilken snygg kofta, en sådan skulle jag mer än gärna ha i min garderob =)

Imorse kände jag också att det här kommer bli en seg torsdag men några koppar kaffe senare är jag faktiskt betydligt piggare =)

Kram

Ann-Sofi Engström

I Hudik på affären (vad den nu heter) hade dom rea på Odd Molly. Denna i rosa hängde på rea ställningen.

Malin & Prinsessan

Åh, finväder i Sthlm fred-lörd tycker jag låter utmärkt :D



Hoppas du piggnar på dig! Här är vi också trötta idag, måste vara vädret!



Kram!




Kom ihåg mig?