PW-CHECK!


Kl. 17:37 |


Jag älskar mina skor ! Skönare finns inte att få tag på. Jag får ALLTID skavsår, men dessa har inte gett mig ett enda.

Hej bloggisar! Vad pysslar ni med idag ? Jag skäms lite över att inte ha gjort något vettigt alls idag. Egentligen finns det hur mycket som helst att göra här hemma! Efter dagens PW blev det ett skönt bad där jag faktiskt slumrade till, tänk att det kan vara så skönt. Om en liten stund ska jag börja med maten, Johan brukar vara hungrig som en varg efter en dag på jobbet.

Nu blir det en kopp kaffe & kika in till era bloggar. Sen är det dags att förbereda middagen! Om vi inte ska ut och leta efter gulakantareller ska jag bänka mig ner i gästsängen och plöjja några avsnitt av Glamourama & drömma mig bort.

Kram




Kommentarer
gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

emis

att ha ordentliga skor är viktigt när man är ute på PW eller träning.

har också svårt att hitta ett par bra men införskaffade mig nike air-i looove them=)

SARA SVARAR

Gniztra: Tack så mycket =)

Emis: Ja skor är verkligen viktigt. Vi måste vara rädd om våra fötter, det är dom som ska ta oss fram hela livet. De förtjänar det bäsa =)

Helena

vilka skor är det? Vilket märke alltså :) ?

Malin & Prinsessan

Duktiga du!!

Kramis




Kom ihåg mig?