New week


Kl. 13:52 |


I morse påväg hem från natt 3 av 3. Chinos från H&M, linne & en knit från VILA! Höstligt...

Hej bloggisar! Nu är helgen över och har nu två lediga nätter framför mig :-) Jag ställde klockan på 12.30 & kom upp strax efter klockan 13.00. Känner mig nöjd med det då jag hade, om jag velat, ligga i sängen en stund till ;-) Dagens plan är att "plocka" lite här hemma, vika tvätt & förbereda mig lite inför kursen jag ska läsa i höst. Kikade mejlen för en liten stund sen och såg att det dimpit ner ett mejl med lite "todo" från Luleås Universitet. Då Johan kommer hem från jobbet blir det säkert en PW. Skönt!

Nej hörrni, lika bra att börja på! Vi hörs lite senare :-)




Kommentarer
Sara E

hallå!



Hoppas natten var lika bra som kvällen;) men jag tvivlar... Skönt att du får vara ledig nudå, jag har 2 nätter framför mig nu. Jag läser att du ska gå en kurs? va e de för kurs?? har jag helt missat det. Sköt om dig!



Kram

Sara

Sara E: Heeeeej! =) När jag gick hem i morse hade vi 8 tomma platser så jag kan inte klaga på natten som vad =D Jag ska läsa kardiologikurs, distans från Luleå. Har du läst den ?



Kramelikram!!




Kom ihåg mig?