"Lördagsbabbel"


Kl. 20:08 |
Hej bloggisar!

Hoppas ni har en trevlig lördagkväll vad ni än har för er. Vi har precis sett en film & nu har jag satt mig framför datorn med en kopp kaffe. Om en timme är det dags för jobb & jag hoppas på att det är en "bra" helg. Idag har vi bara tagit det lugnt, började med sovmorgon & sen for vi till bergsåker där Johans föräldrar bor. Där fick vi plocklunch med bla rökt ren, goda korvar, hjortronröra & till dessert hemmagjorda Macarones! Mums!

I helgen är det selångersmarknad & den fick sig ett besök av oss igår. Planen var att gå dit för att äta middag igår & gå runt i alla stånd idag. Men idag blev det inget besök eftersom det regnar. Middagen igår var inget att hurra för. Vi åt vid brandstationen, jag beställde Lax & räkgryta med aioli & Johan tog karrén. Min lax & räkgryta smakade som den man fick i skolan & Johans karré var torr. Med tanke på vad vi betalade borde kvalitén ha varit bättre. Vi skulle gjort som svärmor & svägerskan, hamburgare! Men vi hade en mysig stund tillsammans och det var det viktigaste ♥

Ja det var väl babblet från mig denna lördag. Om jag får tid ikväll kanske det dyker upp några shoppingtips!





Kommentarer
Vicky

Gott det lät det där, I'm a sucker for cloudberries! ;)

KRAM på dej stumpan!




Kom ihåg mig?